Skip to main content
Side panel
Profil
English (en)
English (en)
Беларуская (be)
Русский (ru)
You are currently using guest access (
Log in
)
Інфармацыйныя тэхналогіі. 11 клас (Базавы ўзровень)
Home
Courses
Информатика / Інфарматыка
Інфармацыйныя тэхналогіі 11 (Б)
Topic outline
General
General
Інфармацыя аб навучальным дапаможніку
File
Ад аўтараў
Page
ГЛАВА 1. УВЯДЗЕННЕ Ў АБ'ЕКТНА-ПАДЗЕЙНАЕ ПРАГРАМІРАВАННЕ
ГЛАВА 1. УВЯДЗЕННЕ Ў АБ'ЕКТНА-ПАДЗЕЙНАЕ ПРАГРАМІРАВАННЕ
§ 2. Візуальнае асяроддзе распрацоўкі праграм
Book
§ 3. Праектаванне інтэрфейса аконнага дадатку з выкарыстаннем элементаў кіравання
Book
§ 4. Элементы кіравання для работы з графікай
Book
§ 5. Стварэнне дадаткаў
Book
ГЛАВА 2. КАМП'ЮТАРНАЕ МАДЭЛЯВАННЕ
ГЛАВА 2. КАМП'ЮТАРНАЕ МАДЭЛЯВАННЕ
§ 6. Камп'ютарныя інфармацыйныя мадэлі
Book
§ 7. Мадэляванне выпадковых падзей. Метад Монтэ-Карла
Book
§ 8. Вылічэнне значэння ліку π метадам Монтэ-Карла
Book
§ 9. Вылічэнне плошчы фігуры метадам Монтэ-Карла
Book
§ 10. Мадэляванне дынамікі колькасці папуляцый
Book
§ 11. Мадэль «драпежнік-ахвяра»
Book
§ 12. 3D-мадэляванне інтэр'ераў. Мадэль будаўнічай абалонкі
Book
§ 13. 3D-мадэляванне інтэр'ераў. Мадэлі прадметнага напаўнення
Book
§ 14. Мадэляванне ў эканамічных задачах
Book
§ 15. Транспартная задача
Book
§ 16. Мадэляванне руху цела ў паветры
Book
Дадатак да главы 2 Асноўныя інструменты і рэжымы 3D-рэдактара Google SketchUp 8
Book
Інфармацыйныя тэхналогіі 11 (Б)
General
ГЛАВА 1. УВЯДЗЕННЕ Ў АБ'ЕКТНА-ПАДЗЕЙНАЕ ПРАГРАМІРАВАННЕ
ГЛАВА 2. КАМП'ЮТАРНАЕ МАДЭЛЯВАННЕ
Home
Calendar