Перейти к основному содержанию
Боковая панель
Profil
Русский (ru)
English (en)
Беларуская (be)
Русский (ru)
Вы используете гостевой доступ (
Вход
)
Інфармацыйныя тэхналогіі. 11 клас (Базавы ўзровень)
В начало
Курсы
Информатика / Інфарматыка
Інфармацыйныя тэхналогіі 11 (Б)
Тематический план
Общее
Общее
Інфармацыя аб навучальным дапаможніку
Файл
Ад аўтараў
Страница
ГЛАВА 1. УВЯДЗЕННЕ Ў АБ'ЕКТНА-ПАДЗЕЙНАЕ ПРАГРАМІРАВАННЕ
ГЛАВА 1. УВЯДЗЕННЕ Ў АБ'ЕКТНА-ПАДЗЕЙНАЕ ПРАГРАМІРАВАННЕ
§ 2. Візуальнае асяроддзе распрацоўкі праграм
Книга
§ 3. Праектаванне інтэрфейса аконнага дадатку з выкарыстаннем элементаў кіравання
Книга
§ 4. Элементы кіравання для работы з графікай
Книга
§ 5. Стварэнне дадаткаў
Книга
ГЛАВА 2. КАМП'ЮТАРНАЕ МАДЭЛЯВАННЕ
ГЛАВА 2. КАМП'ЮТАРНАЕ МАДЭЛЯВАННЕ
§ 6. Камп'ютарныя інфармацыйныя мадэлі
Книга
§ 7. Мадэляванне выпадковых падзей. Метад Монтэ-Карла
Книга
§ 8. Вылічэнне значэння ліку π метадам Монтэ-Карла
Книга
§ 9. Вылічэнне плошчы фігуры метадам Монтэ-Карла
Книга
§ 10. Мадэляванне дынамікі колькасці папуляцый
Книга
§ 11. Мадэль «драпежнік-ахвяра»
Книга
§ 12. 3D-мадэляванне інтэр'ераў. Мадэль будаўнічай абалонкі
Книга
§ 13. 3D-мадэляванне інтэр'ераў. Мадэлі прадметнага напаўнення
Книга
§ 14. Мадэляванне ў эканамічных задачах
Книга
§ 15. Транспартная задача
Книга
§ 16. Мадэляванне руху цела ў паветры
Книга
Дадатак да главы 2 Асноўныя інструменты і рэжымы 3D-рэдактара Google SketchUp 8
Книга
Інфармацыйныя тэхналогіі 11 (Б)
Общее
ГЛАВА 1. УВЯДЗЕННЕ Ў АБ'ЕКТНА-ПАДЗЕЙНАЕ ПРАГРАМІРАВАННЕ
ГЛАВА 2. КАМП'ЮТАРНАЕ МАДЭЛЯВАННЕ
В начало
Календарь