Перейти к основному содержанию
Боковая панель
Profil
Русский (ru)
Беларуская (be)
Русский (ru)
English (en)
Вы используете гостевой доступ (
Вход
)
Інфарматыка 11(П)
Общее
ГЛАВА 1. АСНОЎНЫЯ ПАНЯЦЦІ АБ'ЕКТНА-АРЫЕНТАВАНАГА ПРАГРАМIРАВАННЯ
ГЛАВА 2. АСНОВЫ ВІЗУАЛЬНАГА ПРАГРАМIРАВАННЯ
ГЛАВА 3. КАМП'ЮТАРНАЯ ГРАФІКА
ГЛАВА 4. РАСПРАЦОЎКА ДАДАТКАЎ У АСЯРОДДЗІ ВІЗУАЛЬНАГА ПРАГРАМІРАВАННЯ
ГЛАВА 5. АСНОВЫ ВЭБ-КАНСТРУЯВАННЯ
ГЛАВА 6. КАМП'ЮТАРНАЕ МАДЭЛЯВАННЕ
Дадаткі
В начало
Календарь
Інфарматыка. 11 клас (Павышаны ўзровень)
В начало
Курсы
Информатика / Інфарматыка
Інфарматыка 11(П)
Тематический план
Общее
Інфармацыя аб навучальным дапаможніку
Файл
Ад аўтараў
Страница
ГЛАВА 1. АСНОЎНЫЯ ПАНЯЦЦІ АБ'ЕКТНА-АРЫЕНТАВАНАГА ПРАГРАМIРАВАННЯ
§ 1. Канцэпцыя ААП у мове праграмiравання
Книга
§ 2. Класы
Книга
§ 3. Перагрузка аперацый
Книга
ГЛАВА 2. АСНОВЫ ВІЗУАЛЬНАГА ПРАГРАМIРАВАННЯ
§ 4. Аб'ектна-падзейная мадэль работы праграмы
Книга
§ 5. Візуальнае асяроддзе распрацоўкі праграм
Книга
§ 6. Праектаванне інтэрфейса аконнага дадатку з выкарыстаннем элементаў кіравання
Книга
§ 7. Работа са стандартнымі дыялогамі
Книга
ГЛАВА 3. КАМП'ЮТАРНАЯ ГРАФІКА
§ 8. Паняцце камп'ютарнай графікі. Колеравыя мадэлі
Книга
§ 9. Тыпы графічных файлаў
Книга
§ 10. Карэкцыя растравых малюнкаў
Книга
§ 11. Шматслаёвыя малюнкі
Книга
§ 12. Падрыхтоўка камп'ютарнай графікі
Книга
ГЛАВА 4. РАСПРАЦОЎКА ДАДАТКАЎ У АСЯРОДДЗІ ВІЗУАЛЬНАГА ПРАГРАМІРАВАННЯ
§ 13. Элементы кіравання для работы з графікай
Книга
§ 14. Інтэрактыўная графіка
Книга
§ 15. Пабудова графікаў функцый і дыяграм
Книга
§ 16. Кампаненты для работы са спісамі радкоў
Книга
§ 17. Анімацыя
Книга
§ 18. Кампаненты для работы з табліцамі
Книга
§ 19. Кампаненты для работы з базамі даных
Книга
§ 20. Стварэнне дадаткаў
Книга
ГЛАВА 5. АСНОВЫ ВЭБ-КАНСТРУЯВАННЯ
§ 21. Паняцце аб дынамічных вэб-старонках
Книга
§ 22. Асновы мовы JavaScript
Книга
§ 23. Элементы JavaScript для стварэння вэб-старонак
Книга
ГЛАВА 6. КАМП'ЮТАРНАЕ МАДЭЛЯВАННЕ
§ 24. Задачы раскрою
Книга
§ 25. Мадэляванне руху цела ў асяроддзі з супраціўленнем
Книга
§ 26. Знаёмства з пакетам SMath Studio
Книга
§ 27. Матэматычныя выразы, пераменныя і функцыі ў пакеце SMath Studio
Книга
§ 28. Віды вылічэнняў у пакеце SMath Studio
Книга
§ 29. Графічная вобласць «Графік двухмерны» ў пакеце SMath Studio
Книга
§ 30. Мадэляванне ў задачах вылічэння каардынат выдатных пунктаў трохвугольніка
Книга
Дадаткі
Дадатак да главы 2
Книга
Дадатак да главы 3
Книга
Дадатак да главы 4
Книга
Дадатак да главы 5
Книга
Дадатак да главы 6
Книга