Прапусціць і перайсці да асноўнага зместу
Side panel
Profil
Беларуская (be)
English (en)
Беларуская (be)
Русский (ru)
You are currently using guest access (
Уваход
)
Інфармацыйныя тэхналогіі. 11 клас (Базавы ўзровень)
Дадому
Курсы
Информатика / Інфарматыка
Інфармацыйныя тэхналогіі 11 (Б)
Загалоўкі тэмаў
General
General
Інфармацыя аб навучальным дапаможніку
File
Ад аўтараў
Page
ГЛАВА 1. УВЯДЗЕННЕ Ў АБ'ЕКТНА-ПАДЗЕЙНАЕ ПРАГРАМІРАВАННЕ
ГЛАВА 1. УВЯДЗЕННЕ Ў АБ'ЕКТНА-ПАДЗЕЙНАЕ ПРАГРАМІРАВАННЕ
§ 2. Візуальнае асяроддзе распрацоўкі праграм
Падручнік
§ 3. Праектаванне інтэрфейса аконнага дадатку з выкарыстаннем элементаў кіравання
Падручнік
§ 4. Элементы кіравання для работы з графікай
Падручнік
§ 5. Стварэнне дадаткаў
Падручнік
ГЛАВА 2. КАМП'ЮТАРНАЕ МАДЭЛЯВАННЕ
ГЛАВА 2. КАМП'ЮТАРНАЕ МАДЭЛЯВАННЕ
§ 6. Камп'ютарныя інфармацыйныя мадэлі
Падручнік
§ 7. Мадэляванне выпадковых падзей. Метад Монтэ-Карла
Падручнік
§ 8. Вылічэнне значэння ліку π метадам Монтэ-Карла
Падручнік
§ 9. Вылічэнне плошчы фігуры метадам Монтэ-Карла
Падручнік
§ 10. Мадэляванне дынамікі колькасці папуляцый
Падручнік
§ 11. Мадэль «драпежнік-ахвяра»
Падручнік
§ 12. 3D-мадэляванне інтэр'ераў. Мадэль будаўнічай абалонкі
Падручнік
§ 13. 3D-мадэляванне інтэр'ераў. Мадэлі прадметнага напаўнення
Падручнік
§ 14. Мадэляванне ў эканамічных задачах
Падручнік
§ 15. Транспартная задача
Падручнік
§ 16. Мадэляванне руху цела ў паветры
Падручнік
Дадатак да главы 2 Асноўныя інструменты і рэжымы 3D-рэдактара Google SketchUp 8
Падручнік
Інфармацыйныя тэхналогіі 11 (Б)
General
ГЛАВА 1. УВЯДЗЕННЕ Ў АБ'ЕКТНА-ПАДЗЕЙНАЕ ПРАГРАМІРАВАННЕ
ГЛАВА 2. КАМП'ЮТАРНАЕ МАДЭЛЯВАННЕ
Дадому
Calendar